Saturday 8 November 2008

I feel so Random

Woke up at 11.30 today. Hot.

I'm bored. Pete, entertain me. On second thought, maybe not. I'm still missing Kuching. 5 days in Kuching, with your friends. Short. Like Darren.. Kidding. Jangan terasa ba. Nanti suruh Mak Jamilah cari ko.

Pasal Kuching trip ni, ku rasa perlu panjang lagik,tak cukop masanya terutamanye ngan kawan. Banyak masa makan dalam perjalannya dari Miri ke Kuching. Lama bah duduk dalam bas tu, kira-kira 14 jam. Sik best. Aku x taku knapa aku type dalam bahsa ni. Terpengaruh oleh mak jamilah tu. Sapa mak jamilah? Bukan mak nelson. Mak nelson tu Lau Ben Yu.Coba ko pergi lihatlah sendiri www.makjamilah.blogspot.com

Ko ade masalh yang bodo bodo and sik masuk akal barulah pergi carinye. Mak Jamilah bleh tolung ko selesaikan masalah ko ngan advice-advice nya yang original. Mun sik tahu ape ya cakap, ko boleh pegi main dotA. Aku x tahu knapa aku x suka game tu.

Doughnut Big Apple syok skali. Buat nick nya rasa miang je.





Hot.

Kat sini ja post aku ari ni.Mun aku nak pergi makan.

I seriously feel random.

This post= Total crap :P

No comments: